Zastosowana w konstrukcji akumulatorów Bosch technologia PowerFrame pozwala w pełni odpowiedzieć na wymagania nowoczesnych samochodów. Uzyskanie kratki o znacznie większej precyzji wykonania oraz o większej sztywności i odporności mechanicznej oznacza zmniejszenie oporu właściwego kratki, polepszenie przewodności prądu, zwiększenie odporności płyt na korozję, zminimalizowanie zużycia wody z elektrolitu, a co za tym idzie wyeliminowanie konieczności obsługi akumulatora przez użytkownika i wydłużenie okresu użytkowania.

W ciągu ostatnich 20 lat średnia temperatura pod maską samochodu wzrosła z 50°C do 100°C. Tylko zastosowanie technologii PowerFrame pozwala na zminimalizowanie skutków przyspieszonej w tak wysokiej temperaturze korozji płyt. Każdy nowy model samochodu pojawiający się na rynku ma coraz większe zapotrzebowanie na energię. Systemy aktywnego bezpieczeństwa jak ABS, ESP, ACC, funkcje komfortu: klimatyzacja, audio, nawigacja, elektryczna regulacja siedzeń, okien, lusterek, czy szyberdachu sprawiły, że obecne zapotrzebowanie samochodu na energię jest ponad trzykrotnie większe niż w roku 1995. I wraz z pojawianiem się nowych systemów będzie systematycznie wzrastać. Owocem tego jest, że producenci samochodów implementując w nich coraz bardziej skomplikowane układy nie mają innego wyjścia niż stosowanie na wyposażeniu fabrycznym akumulatorów wykorzystujących technologię PowerFrame.

 

 

BOSCH S3

Akumulator Bosch S3 to najlepsze rozwiązanie dla klientów, którzy zwracają uwagę na korzystną cenę, ale równocześnie chcieliby mieć produkt markowy, dysponujący zaawansowaną technologią i gwarantujący niezawodny rozruch pojazdom o średniej ilości odbiorników elektrycznych.

Zalety:
- technologia PowerFrame
- trwałe i niezawodne źródło energii
- absolutnie bezobsługowy dzięki niewielkiemu zużyciu wody
- idealny do starszych pojazdów z niezbyt dużą liczbą urządzeń elektrycznych
- pokrywa labiryntowa z wbudowanym centralnym odprowadzeniem gazów oraz zabezpieczeniem przed zapłonem zwrotnym
- ochrona przed wylaniem elektrolitu dzięki szczelnej pokrywie labiryntowej
- możliwy montaż także w kabinie pojazdu
- przyjazny dla użytkowników i środowiska brak kontaktu z elektrolitem, ponieważ akumulator jest zamknięty i już napełniony
- zużyte akumulatory przyjmowane są przez producenta i odprowadzane do recyklingu

 

 

BOSCH S4

Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.

Zalety:
- technologia PowerFrame
- 15 % większa moc rozruchu
- długi okres użytkowania
- absolutnie bezobsługowy
- niezawodny rozruch w niskich i wysokich temperaturach
- minimalny stopień samorozładowania
- niezawodne źródło energii dla samochodów ze średnim i bogatym wyposażeniem
- jego parametry elektryczne spełniają wysokie wymagania stawiane przez producentów pojazdów z całego świata
- przeznaczony także do samochodów azjatyckich
- przyjazny dla użytkowników i środowiska brak kontaktu z elektrolitem, ponieważ akumulator jest zamknięty i już napełniony
- zużyte akumulatory przyjmowane są przez producenta i odprowadzane do recyklingu
- pokrycie rynku europejskiego - 97%

 

 

BOSCH S5

Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora.

Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza do pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.

Zalety:
- innowacyjna technologia PowerFrame
- 30 % większa moc rozruchowa zimnego silnika
- 30 % dłuższa żywotność
- niezawodny rozruch w niskich i wysokich temperaturach
- absolutnie bezobsługowy
- spełnia, a nawet przewyższa wymagania wyposażenia fabrycznego
- minimalny stopień samorozładowania
- ekstremalna odporność przy jeździe na krótkich odcinkach
- maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji i możliwość montażu we wnętrzu pojazdu dzięki zabezpieczonej przed wyciekiem, opatentowanej pokrywie labiryntowej oraz podwójnemu zabezpieczeniu przed zapłonem zwrotnym i centralnemu odprowadzeniu gazów
- rezerwy energii dla istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa odbiorników elektrycznych, np. ESP, ABS, Parctronic oraz układów komfortu jak DVD, nawigacja, ogrzewanie postojowe
- przyjazny dla użytkowników i środowiska ze względu na brak kontaktu z elektrolitem; dostarczany akumulator jest zamknięty i napełniony
- zużyte akumulatory przyjmowane są przez producenta i odprowadzane do recyklingu
- 85% pokrycie rynku

Sortuj wg:||

Znaki towarowe i graficzne umieszczone na stronie akumulatory-plock.pl (akumulatorowecentrum.pl) są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji oraz zostały użyte
jedynie w celach informacyjnych. Treść niniejszych ogłoszeń nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.