Wpisz symbol akumulatora,
jego parametr (np. 44Ah lub 780A)
lub wymiar (np. 175x175x190).



Dziś: 2479
Wszystkie: 117111

 

Zastosowana w konstrukcji akumulatorów Bosch technologia PowerFrame pozwala w pełni odpowiedzieć na wymagania nowoczesnych samochodów. Uzyskanie kratki o znacznie większej precyzji wykonania oraz o większej sztywności i odporności mechanicznej oznacza zmniejszenie oporu właściwego kratki, polepszenie przewodności prądu, zwiększenie odporności płyt na korozję, zminimalizowanie zużycia wody z elektrolitu, a co za tym idzie wyeliminowanie konieczności obsługi akumulatora przez użytkownika i wydłużenie okresu użytkowania.

W ciągu ostatnich 20 lat średnia temperatura pod maską samochodu wzrosła z 50°C do 100°C. Tylko zastosowanie technologii PowerFrame pozwala na zminimalizowanie skutków przyspieszonej w tak wysokiej temperaturze korozji płyt. Każdy nowy model samochodu pojawiający się na rynku ma coraz większe zapotrzebowanie na energię. Systemy aktywnego bezpieczeństwa jak ABS, ESP, ACC, funkcje komfortu: klimatyzacja, audio, nawigacja, elektryczna regulacja siedzeń, okien, lusterek, czy szyberdachu sprawiły, że obecne zapotrzebowanie samochodu na energię jest ponad trzykrotnie większe niż w roku 1995. I wraz z pojawianiem się nowych systemów będzie systematycznie wzrastać. Owocem tego jest, że producenci samochodów implementując w nich coraz bardziej skomplikowane układy nie mają innego wyjścia niż stosowanie na wyposażeniu fabrycznym akumulatorów wykorzystujących technologię PowerFrame.

 

 

BOSCH S5 AGM

Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach.

Akumulator Bosch S5 wyposażony w technologię AGM (Absorbent Glass Mat) każdego dnia niezmiennie zapewnia dostawy energii nawet dla pojazdów o dużej ilości odbiorników energii elektrycznej.

Dzięki zastosowaniu technologii wiązania elektrolitu w macie szklanej akumulator Bosch S5 jest wyjątkowo odporny na częste cykle ładowania i rozładowania oraz ma wydłużoną żywotność. Zastosowanie technologii AGM pozwala na osiągniecie 100% bezobsługowości akumulatora oraz ekstremalnej odporności na wstrząsy. Akumulator jest w pełni zabezpieczony przed wyciekiem elektrolitu.

Zalety:
- nawet 4-krotnie większa odporność na pracę cykliczną w porównaniu z akumulatorami konwencjonalnymi.
- stała moc także przy jeździe na krótkich odcinkach.
- elektrolit jest związany w matach z włókna szklanego (AGM)
- możliwość montażu akumulatora w każdej pozycji, stuprocentowa ochrona przed wyciekiem.
- wyjątkowa odporność na częste cykle ładowania i rozładowania
- odporność na wstrząsy
- do trzech razy dłuższa żywotność w przypadku dużego obciążenia pracą cykliczną
- 100% bezobsługowości
- w 100% zabezpieczony przed wyciekiem elektrolitu
- potencjalna zdolność do oddawania zmagazynowanej energii trzykrotnie wyższa niż w akumulatorze tradycyjnym

Sortuj wg:||
Zobacz wszystkie | Strony:
Zobacz wszystkie | Strony:

Znaki towarowe i graficzne umieszczone na stronie akumulatory-plock.pl (akumulatorowecentrum.pl) są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji oraz zostały użyte
jedynie w celach informacyjnych. Treść niniejszych ogłoszeń nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.