BOSCH S5 AGM 0092S5A130
12V 95Ah 850A P+
354x175x190
Montaż GRATIS
+
PAKIET SERWISOWY
+
PAKIET SERWISOWY
KONTAKT
tel.: 602-745-116
tel.:(24) 264-50-58
Typ pojazdu: osobowe
Napięcie (V): 12
Pojemność (Ah): 95Ah
Prąd rozruchowy EN: 850A
Polaryzacja: P+
Rozmiar (długość / szerokość / wysokość) mm: 354 x 175 x 190
Gwarancja: 2 lata
Napięcie (V): 12
Pojemność (Ah): 95Ah
Prąd rozruchowy EN: 850A
Polaryzacja: P+
Rozmiar (długość / szerokość / wysokość) mm: 354 x 175 x 190
Gwarancja: 2 lata
*bezpłatny montaż akumulatora jedynie w przypadku odbioru w siedzibie firmy o ile warunki techniczne na to pozwolą.
Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach.
Akumulator Bosch S5 wyposażony w technologię AGM (Absorbent Glass Mat) każdego dnia niezmiennie zapewnia dostawy energii nawet dla pojazdów o dużej ilości odbiorników energii elektrycznej.
Dzięki zastosowaniu technologii wiązania elektrolitu w macie szklanej akumulator Bosch S5 jest wyjątkowo odporny na częste cykle ładowania i rozładowania oraz ma wydłużoną żywotność. Zastosowanie technologii AGM pozwala na osiągniecie 100% bezobsługowości akumulatora oraz ekstremalnej odporności na wstrząsy. Akumulator jest w pełni zabezpieczony przed wyciekiem elektrolitu.
Jeżeli liczba włączonych w samochodzie odbiorników elektrycznych generuje zapotrzebowanie na energię elektryczną (podgrzewanie katalizatora, ogrzewanie szyb i foteli, system audio, wycieraczki, oświetlenie, klimatyzacja i inne) większe niż moc alternatora, to układ elektryczny pojazdu czerpie energie wprost z akumulatora. Zwykły akumulator jest w stanie wytrzymać działanie w takim „stanie wyjątkowym” maksymalnie do 100 razy. Potem jego moc startowa nie jest się w stanie odbudować do normalnego poziomu. Akumulator Bosch S5 z technologią AGM bezproblemowo wytrzymuje działanie w takiej kryzysowej sytuacji nawet 300-krotnie. Dzięki swej wyjątkowej przewodności częste cykle ładowania i rozładowania nie stanowią dla niego problemu.
Zalety:
- nawet 4-krotnie większa odporność na pracę cykliczną w porównaniu z akumulatorami konwencjonalnymi.
- stała moc także przy jeździe na krótkich odcinkach.
- elektrolit jest związany w matach z włókna szklanego (AGM)
- możliwość montażu akumulatora w każdej pozycji, stuprocentowa ochrona przed wyciekiem.
- wyjątkowa odporność na częste cykle ładowania i rozładowania
- odporność na wstrząsy
- do trzech razy dłuższa żywotność w przypadku dużego obciążenia pracą cykliczną
- 100% bezobsługowości
- w 100% zabezpieczony przed wyciekiem elektrolitu
- potencjalna zdolność do oddawania zmagazynowanej energii trzykrotnie wyższa niż w akumulatorze tradycyjnym