Wpisz symbol akumulatora,
jego parametr (np. 44Ah lub 780A)
lub wymiar (np. 175x175x190).



Dziś: 13171
Wszystkie: 157481

 

Zastosowana w konstrukcji akumulatorów Bosch technologia PowerFrame pozwala w pełni odpowiedzieć na wymagania nowoczesnych samochodów. Uzyskanie kratki o znacznie większej precyzji wykonania oraz o większej sztywności i odporności mechanicznej oznacza zmniejszenie oporu właściwego kratki, polepszenie przewodności prądu, zwiększenie odporności płyt na korozję, zminimalizowanie zużycia wody z elektrolitu, a co za tym idzie wyeliminowanie konieczności obsługi akumulatora przez użytkownika i wydłużenie okresu użytkowania.

W ciągu ostatnich 20 lat średnia temperatura pod maską samochodu wzrosła z 50°C do 100°C. Tylko zastosowanie technologii PowerFrame pozwala na zminimalizowanie skutków przyspieszonej w tak wysokiej temperaturze korozji płyt. Każdy nowy model samochodu pojawiający się na rynku ma coraz większe zapotrzebowanie na energię. Systemy aktywnego bezpieczeństwa jak ABS, ESP, ACC, funkcje komfortu: klimatyzacja, audio, nawigacja, elektryczna regulacja siedzeń, okien, lusterek, czy szyberdachu sprawiły, że obecne zapotrzebowanie samochodu na energię jest ponad trzykrotnie większe niż w roku 1995. I wraz z pojawianiem się nowych systemów będzie systematycznie wzrastać. Owocem tego jest, że producenci samochodów implementując w nich coraz bardziej skomplikowane układy nie mają innego wyjścia niż stosowanie na wyposażeniu fabrycznym akumulatorów wykorzystujących technologię PowerFrame.

 

 

BOSCH S4 EFB

Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu.

Akumulator w samochodzie wyposażonym w System Start/Stop ma za zadanie wielokrotnie umożliwić rozruch silnika po krótszym lub dłuższym postoju samochodu będąc jednocześnie obciążonym licznymi odbiornikami energii elektrycznej, które pracują mimo wyłączonego podczas postoju samochodu silnika. Akumulator pracujący w samochodzie z Systemem Start/Stop musi więc oprócz standardowych funkcji zwykłego akumulatora wykonanego w tradycyjnej technologii sprostać również dodatkowym zadaniom, tj. dużo częstszy rozruch, większa liczba cykli rozładowania, obciążenie odbiornikami energii w momencie wyłączenia silnika.

Do takich zastosowań, stworzony został akumulator Bosch w technologii EFB (Enhanced Flooded Battery) ze specjalną powłoką z poliestru na płycie dodatniej akumulatora, pomagającą utrzymać masę czynną akumulatora w płycie.

Zalety:
- technologia pośrednia zajmująca miejsce między zwykłymi akumulatorami rozruchowymi a akumulatorami AGM (AGM stosowane w autach z systemem rekuperacji / odzyskiwania energii)
- ponad dwukrotnie większa liczba cykli w porównaniu do zwykłych akumulatorów rozruchowych
- wysoka odporność na większy prąd ładowania w porównaniu z tradycyjnymi akumulatorami
- większa gęstość materiału aktywnego i dodatków funkcjonalnych w porównaniu do zwykłych akumulatorów rozruchowych
- wydłużony czas użytkowania.

 

 

BOSCH S5

Większy prąd rozruchu i większa pojemność oznaczają większą rezerwę mocy i większą niezawodność dostaw energii do elektrycznych elementów wyposażenia dodatkowego w pojeździe. A to właśnie jest dla wymagającego klienta najważniejszym argumentem przy wyborze nowego akumulatora.

Akumulator Bosch S5 jest przeznaczony zwłaszcza do pojazdów nowszej generacji, z silnikami Diesla lub z bogatym wyposażeniem, ponieważ spełnia, a nawet przewyższa wysokie wymagania, jakie producenci stawiają wyposażeniu fabrycznemu. Technologia PowerFrame i duża rezerwa mocy znacznie wydłużają żywotność akumulatora.

Zalety:
- innowacyjna technologia PowerFrame
- 30 % większa moc rozruchowa zimnego silnika
- 30 % dłuższa żywotność
- niezawodny rozruch w niskich i wysokich temperaturach
- absolutnie bezobsługowy
- spełnia, a nawet przewyższa wymagania wyposażenia fabrycznego
- minimalny stopień samorozładowania
- ekstremalna odporność przy jeździe na krótkich odcinkach
- maksymalne bezpieczeństwo eksploatacji i możliwość montażu we wnętrzu pojazdu dzięki zabezpieczonej przed wyciekiem, opatentowanej pokrywie labiryntowej oraz podwójnemu zabezpieczeniu przed zapłonem zwrotnym i centralnemu odprowadzeniu gazów
- rezerwy energii dla istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa odbiorników elektrycznych, np. ESP, ABS, Parctronic oraz układów komfortu jak DVD, nawigacja, ogrzewanie postojowe
- przyjazny dla użytkowników i środowiska ze względu na brak kontaktu z elektrolitem; dostarczany akumulator jest zamknięty i napełniony
- zużyte akumulatory przyjmowane są przez producenta i odprowadzane do recyklingu
- 85% pokrycie rynku

 

 

BOSCH S5 AGM

Nowoczesne samochody wyposażone są w coraz większą ilość elektronicznych systemów komfortu i bezpieczeństwa. Z tego powodu potrzebują akumulatora, który równocześnie musi zapewnić stały dopływ prądu dla elementów wyposażenia pojazdu oraz zagwarantować moc startową konieczną do rozruchu silników o wysokich pojemnościach.

Akumulator Bosch S5 wyposażony w technologię AGM (Absorbent Glass Mat) każdego dnia niezmiennie zapewnia dostawy energii nawet dla pojazdów o dużej ilości odbiorników energii elektrycznej.

Dzięki zastosowaniu technologii wiązania elektrolitu w macie szklanej akumulator Bosch S5 jest wyjątkowo odporny na częste cykle ładowania i rozładowania oraz ma wydłużoną żywotność. Zastosowanie technologii AGM pozwala na osiągniecie 100% bezobsługowości akumulatora oraz ekstremalnej odporności na wstrząsy. Akumulator jest w pełni zabezpieczony przed wyciekiem elektrolitu.

Zalety:
- nawet 4-krotnie większa odporność na pracę cykliczną w porównaniu z akumulatorami konwencjonalnymi.
- stała moc także przy jeździe na krótkich odcinkach.
- elektrolit jest związany w matach z włókna szklanego (AGM)
- możliwość montażu akumulatora w każdej pozycji, stuprocentowa ochrona przed wyciekiem.
- wyjątkowa odporność na częste cykle ładowania i rozładowania
- odporność na wstrząsy
- do trzech razy dłuższa żywotność w przypadku dużego obciążenia pracą cykliczną
- 100% bezobsługowości
- w 100% zabezpieczony przed wyciekiem elektrolitu
- potencjalna zdolność do oddawania zmagazynowanej energii trzykrotnie wyższa niż w akumulatorze tradycyjnym

Sortuj wg:||

Znaki towarowe i graficzne umieszczone na stronie akumulatory-plock.pl (akumulatorowecentrum.pl) są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji oraz zostały użyte
jedynie w celach informacyjnych. Treść niniejszych ogłoszeń nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.